Մայրենիի ստուգատես

Մայրենիի ստուգատես 4րդ դասարան

1.Բլոգումդ բա’ց արա «Մայրենիի ստուգատես» էջ։

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

《Պոչատ աղվեսը》

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվ որոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։

Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

Փոխադրած

«Պոչատ աղվեսը»

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Տարվա իմ ձեռքբերումները

Ողջույն․․․

ես Նարե Կոստանդյան եմ, ես ավարտում եմ 4րդ- դասարանը ։ Հիմա կպատմեմ թե ի՞նչ ձեռքբերումներ եմ ունեցել  այս տարի։ Ես ծանոթացա իմ նոր դասարանի և ուսուցիչների հետ, նաև ձեռքբերեցի նոր ընկերներ։ Ձեռքբերեցի նոր գիտելիքներ և հմտություններ, ծանոթացա նոր առարկաների հետ,և շատ սիրեցի հայրենագիտություն։

<<Ինքնաթհեռուս >>

Երեխաները մի օր գնացին մի տուն, այդ տան մեջ կար շոկոլադնի ինքնաթհեռուս ։

Երեխաները մտան և ուսումնասիրեցին ,նրանցի մեկը ասաց նայեք ես այնտեղ ինչվոր բան եմ տեսնում,նրանք մոտիկացան և տեսան շոկոլադնի ինքնաթհեռուս նրանք որոշեցին որ պետք չե ուտել և նրանք գնացին հաջորդ օրը երեխաները գնացին նորից այտ տուն և տեսան որ շկոլադնի ինքնաթհեռուս չկա և գնացին տուն։

Մի օր պաղպաղակե տունը

Պաղպաղակ,դղյակ,ծնողներ, բասկաթոռ, տուն։

Մի օր աղջիկա ծնողները գնացին և աղջիկը որոշեց որ պետք է գնա զբոսնելու։նա զբոսնում է և տեսավ մի պաղպաղակե տուն,նա մտավ և տեսավ մի մեծ պաղպաղակ նա շատ եր ուզում ուտել նա որոշեց որ մի փոքր ուտի նա վրցրեց մի մաս և կերավ իսկ հետո նա վերադարձավ տուն և նրա ծնողները եկավ մո օր անց նրժա հիվանդացավ և պատմեց նրա ծնողներին նրա ծնողները բարկացան և դաս եղավ։

Оставьте комментарий